پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2995
-
الف
+

اما استون در صدر پردرآمدترین‌ها

اما استون با درآمد 26 میلیون دلاری در سال 2017 به عنوان پردرآمدترین بازیگر زن امسال شناخته شد.

اما استون با درآمد 26 میلیون دلاری در سال 2017 به عنوان پردرآمدترین بازیگر زن امسال شناخته شد.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از مجله فوربس، بازیگر 28 ساله هالیوود و برنده جایزه اسکار به عنوان بزرگترین ستاره امسال شناخته شد.

استون این درآمد را از بازی در فیلم موزیکال «لالالند» به دست آورد که با آن برنده جایزه اسکار هم شد. تصویری که او از شخصیت "میا" در این فیلم ارایه کرده، بازیگری الهام‌بخش و پرشور است که موجب شد تا فیلم درآمدی ۴۴۵.۳ میلیون دلاری کسب کند.

او پس از دریافت اسکار در پشت صحنه گفت از ۱۵ سالگی در تست‌های بازیگری شرکت کرده و می‌دانست که می‌تواند روزی نمایشی تاثیرگذار داشته باشد. او با این فیلم بالاترین دستمزد خود را دریافت کرده است.

او موفق شد تا با این درآمد جنیفر آنیستون را که در مقام دوم جای گرفته و ۲۵.۵ میلیون دلار کسب کرده است، پشت سر بگذارد. جنیفر آنیستون به عنوان نفر دوم این لیست، بازیگر سریال «دوستان» است که یک دهه پس از این سریال به مدد بازی در فیلم‌هایی چون «پرندگان زرد» در این فهرست جای گرفته است. با این حال این بازیگر ۴۸ ساله بیشتر درآمدش را از تبلیغات برای خطوط هوایی امارات کسب کرده است.

جنیفر لارنس که سال پیش عنوان پردرآمدترین بازیگر زن جهان را کسب کرده بود امسال در مکان سوم جای گرفته است. او با درآمد ۲۴ میلیون دلاری کمی بیشتر از نصف درآمد پارسالش را در سال ۲۰۱۷ کسب کرد و علت آن هم این بود که دیگر فیلم «بازی‌های گرسنگی»  او روی پرده‌ها جای نداشت. او با تریلر وحشتناک دارن آرنوفسکی با عنوان ‌ «مادر!» و تبلیغات دیور این درآمد را کسب کرده است.

پس از وی ملیسا مک‌کارتی به عنوان چهارمین بازیگر زن پردرآمد سال نام گرفته که درآمدی ۱۸ میلیون دلاری داشته است و در جایگاه پنجم میلا کونیس با درآمد ۱۵.۵ میلیون دلاری قرار گرفته است.

در مجموع ۱۰ بازیگر زن پر درآمد سال درآمدی ۱۷۲ میلیون دلاری در فاصله اول ژوئن ۲۰۱۶ تا اول ژوئن ۲۰۱۷ کسب کرده‌اند. البته این پیش از کاهش مالیات‌ است.

در این فهرست بازیگرانی از گوشه و کنار جهان جای دارند اما ستاره‌ای از آسیا در آن مشاهده نمی‌شود و فن بینگ‌بینگ و دپیکا پادوکون از فهرست پردرآمدهای امسال حذف شده‌اند.

ب س/ط ه

نظر شما
ارسال نظر